Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GARANCIA

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.


Az ELEKTROMOS FŰTÉS WEBÁRUHÁZON való vásárlásával Ön a BIOKOPRI Kft. által biztosított garanciális és garancia időn túli szerviz és karbantartási szolgáltatásait tudhatja maga mögött.  

Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy készülékeink megbízhatósága hosszú évekig szolgálja Fogyasztóink kényelmét.


Az ELEKTROMOS FŰTÉS WEBÁRUHÁZBAN történő vásárlásával Ön elfogadja az általunk kínált alábbi garanciális feltételeinket.
Az Ön által megrendelhető eszközökre a következő GARANCIÁLIS SZERZŐDÉSES feltételek érvényesek.



1. Megrendelhető eszközök:

U-HEAT elektromos fűtőszőnyeg (1-10 m2)
U-HEAT manuális fali termosztát padlóhőmérséklet szenzorral
​U-HEAT K12 digitális óratermosztát ​padlóhőmérséklet szenzorral
U-HEAT Intelligent Control digitális óratermosztát padlóhőmérséklet szenzorral
Centrometal El-Cm Basic 6-36 kW elektromos kazán
Centrometal El-Cm Compact 6-27 kW elektromos kazán
Centrometal El-Cm Compact ePlus 6-24 kW elektromos kazán
Centrometal El-Cm 30-51 kW elektromos kazán
Centrometal SKB-Digi 80/100/120
Centrometal LKB-Digi 100/120
TERMOSTROJ TERMO Kombi 15-40 kW elektromos kazán
TERMOSTROJ TERMO Block PTV 6-40 kW elektromos kazán
TERMOSTROJ TERMO Extra 28-96 kW elektromos kazán
TERMOSTROJ TermoAir 3/9/19/MultiPower elektromos hőlégbefúvó
Viking ERC elektromos radiátor


2. A megrendelt eszköz garanciális időtartama:

U-HEAT elektromos fűtőszőnyeg - a termék átvételtől számított 10 év garancia
U-HEAT manuális és digitális termosztátok - a termék átvételtől számított 2 év garancia
Centrometal El-Cm és El-Cm Compact elektromos kazánok - a termék átvételétől számított 5 év garancia a víz szivárgására és 1 év garancia a kazánok forgó/mozgó/elektromos komponenseire
Centrometal El-Cm Basic és El-Cm Compact ePlus elektromos kazánok - a termék átvételétől számított 25 hónap garancia a víz szivárgására és a kazánok forgó/mozgó/elektromos komponenseire
Centrometal SKB-Digi és LKB-Digi indirekt HMV tartályok - a termék átvételétől számított 2 év garancia a víz szivárgására és 1 év a berendezések többi részére
Termostroj elektromos kazánok - a termék átvételétől számított 10 év garancia a víz szivárgására és 3 év garancia a kazánok forgó/mozgó/elektromos komponenseire
Termostroj hőlégbefúvók - a termék átvételétől számított 12 hónap teljes körű garancia
Viking ERC elektromos radiátorok - a termék átvételétől számított 20 év garancia a radiátor testre és 3 év garancia a fűtőtest elektromos részegységeire

A garancia érvényességének kezdete a megrendelt eszköz(ök) átadás/átvételi időpontja.


2. A megrendelt eszköz garanciájának érvényesítéséhez szükséges feltételek:

A megrendelt eszközök Átadás/Átvételi elismervényének bemutatása.
A megrendelt eszköz és az eszközhöz rendelt kiegészítő felszerelések és/vagy szolgáltatások Megrendelő általi 100%-os kifizetése.
A Centrometal és Termostroj  elektromos kazánok, Termostroj hőlégbefúvók, Viking elektromos radiátorok és Centrometal indirekt HMV tartályok esetében garanciális beüzemelés Szállító általi elvégzése nem szükséges.
A U-HEAT elektromos fűtőszőnyegek és termosztátok esetében, a telepítés elektromos szakember általi kivitelezése határozottan javasolt. A telepítés folyamán, a berendezéssel együtt átvett, fűtőszőnyegre vonatkozó VIZSGÁLATI JEGYZŐKÖNYV kitöltése minden esetben a garancia feltétele. 
A termékhez mellékelt FORGALMAZÓI GARANCIA JEGY.
A termék nyugta vagy számla egy példánya. 


3. A garanciális szerződésben, a Szállító által vállalt feltételek:

A Megrendelő által megrendelt eszközökhöz az előző pontban részletezett feltételek teljesülése esetén a Szállító a GARANCIÁLIS SZERZŐDÉS keretében a következő szolgáltatásokat vállalja.

Garanciális időszakban a szakszerviz helyszínre való kiszállása esetén a meghibásodott eszköz vagy alkatrész cseréjét a Szállító költségére, amennyiben a meghibásodás garancia alá esik.
A Szállítóval való előzetes telefonos egyeztetés alapján, a Megrendelő által kiszerelt alkatrész Szállító címére való postai visszaküldése a Megrendelőt terheli, az alkatrész garanciális meghibásodás alá esésének Szállítói vagy Gyártói igazolása után, a postai szállítás költségét a Szállító viseli.

Garanciális időszakban a meghibásodás elhárításának munkavégzését a Szállító költségére.

Garanciális időszakban a meghibásodás elhárításához való kiszállást a Szállító költségére.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A garancia alá nem eső vagy garancia időszakon túli meghibásodások esetében minden esetben a www.biokopri.hu honlapon megadott aktuális díjak a mértékadók és érvényesek.

Amennyiben a garanciális időszak alatt a megrendelt eszköz javítását nem a Szállító, vagy a Szállító által megbízott szakember, hanem egy harmadik személy végzi, a jelen szerződésben vállalt Szállítói garancia érvényét veszíti.


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! 
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A  nyugta vagy számla egy példánya

  • Az átadás/átvételi dokumentum egy példánya

  • A termékhez mellékelt FORGALMAZÓI GARANCIA JEGY és az elektromos fűtőszőnyegek VIZSGÁLATI JEGYZŐKÖNYVE

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a BIOKOPRI Kft. kizárólag a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalja a cserét.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni az ELEKTROMOS FŰTÉS WEBÁRUHÁZ vevőszolgálatán, az info@e-futesbolt.hu és/vagy a szerviz@biokopri.hu e-mail címen. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor kizárólag a hivatalos gyári szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállaljuk a 72 órán belül meghibásodott termék cseréjét.

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálatunkon.