A lehető legjobb vásárlói élmény biztosítása érdekében weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk. Webáruházunk böngészésével elfogadja ezek alkalmazását a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

Kategóriák

E-FŰTÉSBOLT - GARANCIA

Garanciális feltételek 
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

 

Az ELEKTROMOS FŰTÉS WEBÁRUHÁZON való vásárlásával Ön a BIOKOPRI Kft. által biztosított garanciális és garancia időn túli szerviz és karbantartási szolgáltatásait tudhatja maga mögött.  

Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy készülékeink megbízhatósága hosszú évekig szolgálja Fogyasztóink kényelmét.


Az ELEKTROMOS FŰTÉS WEBÁRUHÁZBAN történő vásárlásával Ön elfogadja az általunk kínált alábbi garanciális feltételeinket.
Az Ön által megrendelhető eszközökre a következő GARANCIÁLIS SZERZŐDÉSES feltételek érvényesek. 


 

A garancia érvényességének kezdete a megrendelt eszköz(ök) átadás/átvételi időpontja.


1. A megrendelt eszköz garanciájának érvényesítéséhez szükséges feltételek:

A megrendelt eszközök Átadás/Átvételi elismervényének bemutatása.
A megrendelt eszköz és az eszközhöz rendelt kiegészítő felszerelések és/vagy szolgáltatások Megrendelő általi 100%-os kifizetése.
A fent részletezett eszközök esetében garanciális beüzemelés Szállító általi elvégzése nem szükséges.
A U-HEAT és MAGNUM elektromos fűtőszőnyegek, fűtőkábelek, fűtőfóliák és termosztátok esetében, a telepítés elektromos szakember általi kivitelezése határozottan javasolt. A telepítés folyamán, a berendezéssel együtt átvett, fűtőszőnyegre és fűtőkábelre vonatkozó VIZSGÁLATI JEGYZŐKÖNYV kitöltése minden esetben a garancia feltétele. 
A termékhez mellékelt FORGALMAZÓI GARANCIA JEGY.
A termék nyugta vagy számla egy példánya. 

Az Atlantic és Eldom elektromos fűtőtestek, valamint az Eldom elektromos átfolyós vízmelegítők (E41; E42; E51; E52; Beta7 típusú készülékek) esetében, garanciális probléma esetén a termék visszaküldése szükséges a bevizsgáláshoz. Bevizsgálás után a terméket javítjuk, nagyobb probléma esetén cseréljük. A termék visszaküldésének díja a fogyasztót terheli.


2. A garanciális szerződésben, a Szállító által vállalt feltételek:

A Megrendelő által megrendelt eszközökhöz az előző pontban részletezett feltételek teljesülése esetén a Szállító a GARANCIÁLIS SZERZŐDÉS keretében a következő szolgáltatásokat vállalja.

Garanciális időszak alatt és indokolt esetben a szakszerviz helyszínre való kiszállása esetén a meghibásodott eszköz vagy alkatrész cseréjét a Szállító költségére, amennyiben a meghibásodás garancia alá esik.
A Szállítóval való előzetes telefonos egyeztetés alapján, a Megrendelő által kiszerelt alkatrész Szállító címére való postai visszaküldése a Megrendelőt terheli. 

Garanciális időszakban a meghibásodás elhárításának munkavégzését a Szállító költségére.

Garanciális időszakban a meghibásodás elhárításához való kiszállást a Megrendelő költségére.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A garancia alá nem eső vagy garancia időszakon túli meghibásodások esetében minden esetben a www.biokopri.hu honlapon megadott aktuális díjak a mértékadók és érvényesek.

Amennyiben a garanciális időszak alatt a megrendelt eszköz javítását nem a Szállító, vagy a Szállító által megbízott szakember, hanem egy harmadik személy végzi, amennyiben ezt előzetesen a Szállító szerviz vezetője nem hagyta jóvá, a jelen szerződésben vállalt Szállítói garancia érvényét veszíti.

 

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! 
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A  nyugta vagy számla egy példánya

  • Az átadás/átvételi dokumentum egy példánya

  • A termékhez mellékelt FORGALMAZÓI GARANCIA JEGY és az elektromos fűtőszőnyegek, fűtőkábelek VIZSGÁLATI JEGYZŐKÖNYVE
     

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a BIOKOPRI Kft. kizárólag a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalja a cserét.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni az ELEKTROMOS FŰTÉS WEBÁRUHÁZ vevőszolgálatán, az info@e-futesbolt.hu és/vagy a szerviz@biokopri.hu e-mail címen. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor kizárólag a hivatalos gyári szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállaljuk a 72 órán belül meghibásodott termék cseréjét.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálatunkon.